Для забезпечення авіаційної безпеки під час капітального ремонту важливий кожен етап. Перевірка деталей на наявність дефектів і тріщин – один з них. Виробники двигунів мають жорсткі вимоги до проведення неруйнівного контролю елементів двигунів, і лише сертифіковані компанії уповноважені на якісне здійснення таких процедур.
Наш цех оснащений необхідним високоточним професійним обладнанням для здійснення кількох видів неруйнівного контролю:
- Магнітопорошковий контроль (MPI)
- Флуоресцентний пенетрантний (капілярний) метод контролю (FPI).
Магнітопорошковий метод неруйнівного контролю
Цей метод дозволяє виявити мікропошкодження і тріщини на поверхні деталей з заліза, нікелю, кобальту і їх сплавів в початковій стадії, коли вони непомітні для неозброєного ока. Проте саме ці дефекти унеможливлюють експлуатацію агрегату і потребують його заміни.
Проведення контролю відбувається на спеціальній установці – магнітопорошковому дефектоскопі, – деталь встановлюється і попередньо намагнічується, далі покривається спеціальною суспензією, яка концентрується саме в місцях дефектів і дозволяє виявляти мікро тріщини глибиною від 0,01 мм.
Капілярний метод неруйнівного контролю
Дозволяє виявити дефекти і мікротріщини на поверхні деталей з неферомагнітних матеріалів завдяки штучному підвищенню світлової і кольорової контрастності дефектної ділянки відносно неушкодженої.
Спочатку на деталь наноситься спеціальна індикаторна речовина (пенетрант), яка проникає в поверхневі тріщини і дефекти. Далі наноситься проявник, що сприяє проявленню дефектів, які можна розгледіти під ультрафіолетовою лампою.